לוכד נחשים שישאיר אתכם שקטים

לוכד נחשים

שתפו את הפוסט בין חברים

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מי לא מפחד מאפשרות של הכשה מנחש. בישראל מצויים זנים שונים של נחשים, והגם שלא כולם מסוכנים או ארסיים לאדם, אתם לא באמת יכולים לדעת באיזו צרה אתם תפגשו כאשר יופיע נחש בחצר. נחשים יכולים להיות ארסיים ומסוכנים ביותר עבורנו, עבור בעלי החיים הקטנים שברשותנו וחיות המחמד כמו תוכיים, ציפורי שיר ומכרסמים שונים. ארסי או לא ארסי, מסוכן או לא – אתם לא רוצים שיסתובבו נחשים בצורה חופשית בגינה או בבית שלכם, נכון? אז כדאי מאוד שבמקומות בארץ בהם נחשים נפוצים להזמין לוכד נחשים שישאיר אתכם עם שקט נפשי וביטחון.

באילו אמצעים לוכד נחשים מקצועי משתמש?

לוכד נחשים הוא אדם בעל מקצוע שיש לו רישיון לעסוק בתחום זה של לכידת נחשים והחזקת ציוד מתאים לכך. הוא עושה שימוש בפיתיונות מיוחדים המגרים את בלוטות הריח של הנחש וגורמות להם לצאת מהחורים שלהם. על פי רוב, לוכדי נחשים אינם הורגים את הנחש אותו הם מוצאים ודואגים למצוא לו פתרון הומאני כמו למשל לשחרר אותו בריחוק רב ממקומות מיושבים.

אילו מקומות ראוי לבדוק בהם הימצאות של נחשים?

נחשים אוהבים להשתחל להם בין מקומות דקים. אם יש לכם חומות אבנים לא מסותתות, כדאי שתיקחו בחשבון שזה יכול להיות בית גידול מושלם עבור נחשים קטנים. אם יש לכם גינה גדולה וצמחיה רבה, ואתם גרים באזורי השומרון, הצפון או במקומות הרריים אחרים, סביר להניח כי תיתכן הימצאות של נחשים במקום. במקרים כאלו מומלץ להתייעץ עם לוכד נחשים מקצועי ומוסמך שייתן לכם חוות דעת בנוגע לצעדים שתוכלו לקחת.

נחשים שמסתובבים בשטח זה לא צחוק, במיוחד כאשר מסתובבים ילדים קטנים בשטח.

מנעו את האסון הבא והזמינו לוכד נחשים בתל אביב כבר עכשיו.

אולי יעניין אתכם

שדרות השקעות מגוונות ביוון

נוף ההשקעות של יוון מגוון ועשיר כמו ההיסטוריה שלה, ומציע יותר מאשר רק את הנופים הציוריים ומיזמי התיירות שהיא מזוהה איתם בדרך כלל. פנינה ים

קרא עוד »

בחינת חלופות להגדלה והקטנת חזה

כאוטוריטה בתחום הכירורגיה הקוסמטית, אני בקיאה באפשרויות השונות העומדות בפני אנשים השוקלים הליכי הגדלת והקטנת חזה. בעוד שניתוחים אלה יכולים להציע תוצאות משנות, חיוני לחקור

קרא עוד »