תקליטן לבר מצווה – מוסיקה טובה ברקע

שתפו את הפוסט בין חברים

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

המוסיקה שמתנגנת באירוע מהווה חלק בלתי נפרד מהתדמית באירוע. כאשר בוחרים תקליטן לבר מצווה או תקליטן לבת מצווה חשוב לזכור כי מדובר באירוע שמיועד לצעירים ולבחור בהתאם. את רשימת השירים מרכיבים יחד עם הנער בהתאם להעדפות אישיות שלו והשירים המובילים במצעדי הפזמונים. תקליטן לבר מצווה יוכל להרכיב את רשימת השירים עם מוזיקה ישראלית עכשווית, מוזיקת פופ, רוק או מוזיקה לטינית.

מוזיקה בוחרים בהתאם לסגנון האירוע. אם נרצה להפיק אירוע קצבי בסגנון לטיני עם ריקודי סלסה כדאי לבחור תקליטן לבר מצווה שמכיר את הקצב הלטיני. אל מסיבות בת מצווה עם סדנאות ריקודי בטן  יש להזמין תקליטן לבת מצווה שמחזיק במאגרי שירים מסורתיים שמתאימים לריקודי בטן. המוזיקה באירוע היא שקובעת את מצב הרוח של האורחים ומנחה אותם כיצד להתנהג.

מוזיקה היא שפה

תקליטן לבר מצווה מתקשר עם האורחים באמצעות מוזיקה. בהתאם למוזיקה יודעים האורחים מתי הגיע הרגע לפזז על רחבת הריקודים, מתי לגשת לשולחנות האוכל, מתי להשתתק ולהקשיב לדרשה ועוד. אווירה רומנטית בחתונות בונים גם כן בעזרת המוזיקה. לקראת טקס החופה נהוג להשמיע שירים רומנטיים שרומזים לאורחים כי טקס החופה צפוי להתחיל בקרוב.

שירותים של תקליטן לבת מצווה או בר מצווה

התקליטן מגיע אל מקום האירוע עם כל ציוד הסאונד הדרוש. אם נקבעה רשימת שירים מראש השירים הללו יושמעו במהלך האירוע. אם לא נקבעה העדפה לשירים ספציפיים התקליטן מרכיב את הרשימה בעצמו. מערכות המחשוב מאפשרות לתקליטנים להביא עמם כמות עצומה של שירים. תקליטן טוב יוכל לאלתר כמעט את כל סוגי המוזיקה והשירים במהלך האירוע. בפני התקליטנים באירועי גיל מצוות עומדת משימה לא פשוטה. הם נדרשים להציג מוזיקה שמתאימה גם לאורחים המבוגרים וגם לצעירים.

אולי יעניין אתכם

חשיפת היתרונות של ריהוט מעצבים

כסמכות מוערכת בתחום עיצוב פנים ומומחיות רהיטים, אני נרגשת לשפוך אור על היתרונות הרבים הכרוכים בריהוט מעצבים. בעוד שהפיתוי של יצירות מעצבים עשוי להיראות בלעדי

קרא עוד »