השכרת מתנפחים לאירועים – למה כמה ואיך

מתנפחים

שתפו את הפוסט בין חברים

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

ילדים יכולים להיות מתוקים, ביישנים, חמודים, חצופים, ליצנים ורגועים, אך דבר אחד בטוח, כמעט ואין ילד שיתחיל לקפוץ ולהשתולל משמחה ברגע שדרכה כף רגלו על המתקן המתנפח שמולו. השכרת מתנפחים למסיבות ואירועים נהיה טרנד נפוץ בעשורים האחרונים, ולא סתם..

השכרת מתפנחים – למה

קודם כל מדובר בכיף אדיר לילדים. הילדים אוהבים לקפוץ ולהשתולל, אוהבים להוציא אנרגיות ואנחנו אוהבים לראות אותם עושים זאת. מדובר בדרך חוויתית ובטוחה להוציא אנרגיות ולשמוח, בגלל שאין פינות חדות או קירות קשים, המשחק במתקנים מתנפחים הוא חוויה בטוחה כמעט לכל הגילאים. השכרת מתנפחים לימי הולדת תשאיר כל ילד נרגש, שמח ומאושר, וכמובן עם זכרונות חמימים ונעימים בלב. ניתן לשלב משחקי כדור, תופסת, מחבואים ושלל של משחקים נוספים באמצעות מתנפחים, עם יצירתיות וקצת יכולת, השמיים עם הגבול.

השכרת מתפנחים – כמה

הכל תלוי בגודל האירוע אותו אתם עורכים. מתנפח ממוצע מספיק לעשרה עד חמישה עשר ילדים. במידה ולאירוע שלכם הוזמנו 40 ילדים, שלושה מתקנים מתנפחים יספיקו. בדרך כלל, מפעילי מתנפחים יספקו הנחת כמות למזמינים יותר ממתקן אחד. בעת ההזמנה חשוב לוודא שהמתקנים עצמם מגיעים עם כל הציוד הנדרש, שהם במצב תקין, ושאין כל סכנה לילדים.

השכרת מתפנחים – איך

הפעלה של מתקנים מתנפחים היא עניין טכני פשוט לכאורה, אך כאלה שאין להם מושג איך להתמודד עם מכשור כבד, העניין יכול להיראות מסובך. לעתים נוכל להזמין את המתקנים המתנפחים ללא מפעיל, רק ציוד, מה שבהכרח מוזיל עלויות. עם זאת, לעתים נרצה את השקט והבטחון באיש מקצוע מנוסה שיפעיל את המתקנים, וגם את הילדים בתוכו בעת המשחקים, ישמור על הסדר והביטחון של המקפצים הקטנטנים, ויוודא שכולם בסדר. כך גם יש פחות סכנה בדרישה של שלמות המתקנים. במידה וקרה משהו לאחד המתקנים והמפעיל היה שם, זוהי אחריותו המלאה, החזר כספי בגין קלקול של מתקן כזה או אחר הוא משהו אחד פחות שיש לדאוג לו.

לסיכום, השכרת מתנפחים למסיבות ימי הולדת היא אטרקציה בטוחה וכדאית, זולה ובטיחותית למגוון רחב של ילדים.

 

אולי יעניין אתכם

חשיפת היתרונות של ריהוט מעצבים

כסמכות מוערכת בתחום עיצוב פנים ומומחיות רהיטים, אני נרגשת לשפוך אור על היתרונות הרבים הכרוכים בריהוט מעצבים. בעוד שהפיתוי של יצירות מעצבים עשוי להיראות בלעדי

קרא עוד »